آرین نرم افزار

نگارش دوم نرم افزار زمان برای سلامت

شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۲۹ ب.ظ

این نسخه از نرم افزار قدیمی شده است برای دانلود نسخه جدید کلیک کنید.

نسخه دوم نرم افزار زمان برای سلامت

توضیح مختصر : نرم افزار زمان برای سلامت نرم افزاریست جهت ارسال آلارم هر 30 دقیقه یک بار جهت مطلع ساختن شما که مدت زمان زیادیست که پشت کامپیوتر نشسته اید و اکنون زمان آن است که به خود استراحتی 5 الا 10 دقیقه ای بدید هدف این نرم افزار نگاه داشتن سلامت شماست...

قرار بود در این نسخه قابلیتی به نام افزودن استارت آپ به نرم افزار اضافه شود که بنا به دلایلی این موضوع باعث اختلال در کار نرم افزار می شد - به امید خدا اگه وقت کردم تو نسخه های بعدی سعی میکنم این قابلیت رو هم اضافه کنم  :)

برای دانلود نسخه جدید کلیک کنید

لطفا در صورت مشاهده وجود هر مشکل در نرم افزار از همین بخش من را مطلع سازید.

نظرات (۳)

  • گروه فرهنگی صبح امید
  • سلام. بازم مزاحم شدم. اگه محبت کنید قالب تمدن 2 که قالب منه رو انتخاب کنید .
    سر برگ اون یک عکس شهید مطهری بزارید ؟ البته اون دوتا تذهیب اون رو بردارید.
    اگه امکانش هست امکان امکانت موزیک را هم بزارید؟
    من کد عکس پیشنهادی رو می فرسم؟
    در ضمن میتونید کل قالب رو  به ایمیل  بفرسید.

    moalemejavid@gmail.com
    کد پیشنهادی:) 2f51f13456147f6e99bc92f7e7d802e2
      پاسخ:


    سلام ، قالب تمدن 2 بلاگ طبق میل شما ویرایش شد و آمادست.
    سپاس بابت اطلاع رسانی ... لینک شما و توضیحات مربوطه طبق درخواست شما تغییر یافت ...
      پاسخ:


    متشکرم  :)
    عالیه
      پاسخ:


    :)
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">